måndag 20 juli 2015

Tillbaka till verkligheten!



Hej alla glada!

Nu har det gått en vecka sedan jag började jobba igen efter semestern och har redan lyckats få övertid, bra jobbat. Så nu blir man långledig typ, jobbar bara torsdag och fredag den här veckan, för att plocka bort övertid och även förbereda för nästkommande veckor där det lär bli mer. Så nu ska jag släppa jobbet några dagar och försöka få ordning på allt här hemma istället, vilken ledighet det blir eller inte. Imorgon är det dags för sjukgymnasten igen, hoppas på att han lyckas rätta till det ännu mer i höfterna och ryggen, så kanske jag kan gå normalt en vecka den här gången :)

Ibland kanske man har skrivtorka, man vet inte vad man ska skriva utan att det ska låta för löjligt, då är listor med ämnen en bra idé, jag har egentligen inte skrivtorka just nu, men tyckte att det kunde vara kul ändå :)
Så nästkommande 20 dagar kommer att handla om dessa ämnen/frågor. Med start från imorgon tror jag om, jag inte börjar senare ikväll.
Det är klart har man andra frågor som man vill att jag ska svara på utefter förmåga så är det bara att skriva en kommentar :)

Dag 1 – Varför började du blogga?

Dag 2 – Meningen bakom ditt bloggnamn

Dag 3 - Mina föräldrar

Dag 4 - Mina syskon

Dag 5 - Dagens vill ha.

Dag 6 - Dagens klädsel

Dag 7 - Min tro

Dag 8 – En dålig vana du har

Dag 9 - Min favoritfödelsedag

Dag 10 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg

Dag 11 - Ett ögonblick

Dag 12 - Min första ..........

Dag 13 – Ett foto på dig och din familj

Dag 14 – Vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med?

Dag 15 – Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?

Dag 16 – Vad har du sug efter?

Dag 17 – Ett brev till dina föräldrar

Dag 18 - Dagens tanke

Dag 19 - En perfekt dag

Dag 20 - Ett sista ögonblick

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar