onsdag 22 juli 2015

Dag 2




Dag två, vad är meningen bakom ditt bloggnamn? 

Hej alla glada! 

Egentligen så är mitt typiska bloggnamn Meadowflower det är det som jag har haft under alla år, men av olika skäl så var jag tvungen att stoppa den bloggen och starta en ny med ett annat namn så vissa personer inte kunde hitta den. Så meningen bakom mitt nya namn är egentligen att det inte går att hitta den lika lätt för de personerna som gjorde att jag fick lägga ner den gamla. Det finns en liten tanke bakom det nya också dock och det är kärlek till världen runt omkring. Malin heart allt, att i det svåra så finns det ändå någon strimma av hopp och kärlek. "Det där lilla som gör det stora" som Emilia skulle ha sagt.

Det får bli dagens svar!

Kramizz till alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar