lördag 18 juli 2015

När det inte blir som man har tänkt!



Hej alla glada :)

Igår hade vi en plan, jag och min käre granne skulle ut och tälta och bara ha det gött, men det blev inte riktigt så, det var tal om att det skulle börja regna, åska och blixtra på natten och då tog vi beslutet att stanna hemma istället. Men vi hade ganska så kul ändå, vi skrattade så tårarna sprutade, Nuffe var på gång igår, han släppte alla spärrar och dansade till ACDC och sedan fick han världens skrattanfall som höll på i ja gott och väl 30 minuter minst :))) Vi fick även besök framåt kvällen som hängde på oss galna Grimslövsbor , musik och grillning och en jävlans massa skratt :D 





Idag var jag så uttråkad så jag höll på att avlida, så tog en tripp till salen, vår gamla badplats som vi alltid badade vid när jag var liten. På den tiden var det ganska öppet, det var en lång brygga i och det var alltid eftermiddagssol så det passade oss som alltid hade en massa att göra på dagarna. Det enda problemet där var alla blinknaggar, och ja de finns ju kvar än idag om man säger så men, badplatsen är knappt någon badplats längre, nu ser det ut så här: 






Lite skillnad om man säger så! 
Men tack och lov så räddade Elina mig från att avlida av tristess! 
Men nu ska jag dock sova jobb i morgon bitti. 
Over and out! 
Kramizz          



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar