måndag 20 juli 2015

Dag 1 :)




God morgon alla glada :) 

Dag 1: varför började jag blogga? 

Jag har bloggat i omgångar, är lite av en periodare. Varför jag började blogga från början var nog för att få utlopp för mina känslor, jag har alltid gillat att sitta och skriva enda sedan jag var liten, jag skrev alltid en massa noveller som barn och ju äldre jag blev desto mer gick det över till dikter kan man väl kalla det kanske. Jag tror att det som gick runt i mitt huvud för över 10 år sedan när jag började var nog att jag ville ge andra en möjlighet att förstå mig och förstå hur jobbigt det är att vara mobbad i nio års tid. Jag kan tänka mig att jag ville att någon skulle se mig. 
Hur det gick med det, vet jag ju inte, men det kändes skönt för mig när jag fick det ur mig. 
Nu gör jag det bara för att jag tycker det är kul :) 

Det var nog allt jag kunde säga om den här frågan. Fortsättning följer imorgon :) 
Kramizz till alla

1 kommentar:

  1. Fortsätt "skriva" Malin det är viktigt för själen !
    Kjam / faster

    SvaraRadera