onsdag 15 juli 2015

Min svarta dag som blev vit för första gången på 13 år!


Hej alla glada! 


Idag är den värsta dagen på hela året, för 13 år sedan hände det som inte fick hända, min morfar dog alldeles för tidigt. Varje år på den här dagen blir jag helt förstörd, blir på dåligt humör och allt känns skit, jag har en svart dag helt enkelt. I år ville jag inte känna så. Så jag har hållit mig sysselsatt hela dagen för att slippa tänka och känna. Så idag har jag tagit ut min irritation på trädgården istället för på mig själv. Så idag fick jag tummen ur röven och klippte ner häcken så min bil slipper bli totalt sönderrepad. Sedan har jag lånat pappas svirr (grästrimmer) och trimmat som en blådåre. 






så här långt var gräset överallt!












Efter en dejt med svirren
Efter en dejt med svirren
Efter en dejt med svirren



Det fungerade faktiskt bra att hålla igång och inte ge mig själv chansen att tänka.

Underhållningen fortsatte och vi begav oss till bilbingot :) 
Sedan som grädde på moset så har jag världens bästa granne och vän, han kom upp till mig precis innan jag skulle åka och hämta Elina och ville ge mig en sak som jag har velat ha länge, en fällkniv, i´m so happy :) 






Så denna svarta dagen verkar gå mot ljusare tider:) 

Over and out! 
Kramizz till alla




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar